alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas
adidas / februar 2020

TEAM SUPERSTAR: NINJA

Hvis der er én konstant i den evigt foranderlige eSports-verden er det, at Tyler "Ninja" Blevins ligger på toppen af streaming. Ninja har konstant udviklet sine evner og sin stil for at holde sine millioner af følgere engageret.

originals-ss20-superstar-drop2-launch-story-blog-secondary-ninja-1-all


AT LEVELLE OG BLIVE VED

originals-ss20-superstar-drop2-launch-story-blog-secondary-ninja-2-all

Ninja har opnået mainstream-stjernestatus som den mest populære online-gamer i verden. Ninja har over 22 millioner abonnenter på YouTube og over 14 millioner følgere på Instagram, og han underholder tusinder på daglig basis gennem sin blanding af hjælpsomme og humoristiske Fortnite-streams på Microsofts streaming-platform Mixer. Den 28-årige fra Chicago har også indsamlet millioner til velgørenhed og nyder at bruge tid med sin kone Jessica og deres to hunde, når han ikke er online.

At komme til tops var ikke let. Ninja blev nødt til konstant at sætte nye forventninger til sig selv og leve op til dem, som hans følgere har. "Jeg vidste, jeg blev nødt til at ændre mig," fortæller han. "Jeg har altid vidst, at jeg skulle øve mig, streame mere, spille mere, bare blive bedre. Og det er noget, jeg altid har gjort. Jeg gør det stadig." Den stortrivende gamer har besluttet at dele sin viden ved at udgive bogen "Get Good: My Ultimate Guide To Gaming", der fungerer som en slags manual for børn, der er interesseret i eSport.

Det har været virkelig inspirerende at se en masse mennesker, der er på toppen af deres niveau, samarbejde med adidas. Det er stadig lidt af et chok for mig.

originals-ss20-superstar-drop2-launch-story-blog-secondary-ninja-3-all


AT BEKÆMPE MOBNING MED GAMING

Ninja lever for at ændre den digitale atmosfære, hvor cybermobning er blevet alt for almindeligt, én positiv interaktion af gangen. "Det er virkelig vigtigt at sætte fokus på positivitet i en verden, der er ved at drukne i negativitet på sociale medier," siger den 28-årige. "Jeg tror virkelig på, at hvis du har et positivt mindset, og du spreder den til andre omkring dig, så er det god karma. Forhåbentlig deler modtagerne af positiviteten det endnu engang. Og så bliver det en cyklus af omsorg." Selvom det er en konkurrencesport, så ved Ninja godt, at hvis han ikke er positiv, ender det med fiasko for ham og hans fans.

Jeg vil bare gerne være en god rollemodel, være et godt eksempel for deres fans og dem, der ser op til dem.

VIL IKKE STOPPE, KAN IKKE STOPPE

originals-ss20-superstar-drop2-launch-story-blog-secondary-ninja-4-all

I dag fortsætter Ninja med at bruge sin platform til at hjælpe med at ændre de kulturelle perspektiver på, hvad det betyder at være en gamer. "[Jeg vil] fortsætte med at promovere og styrke gaming, eSport og alt det står for ... bare blive ved med at udbrede det, gøre det mainstream, så det når punktet, at det er accepteret alle steder." På det tidspunkt "bliver det en ting, folk ikke engang sætter spørgsmålstegn ved længere." Ninja har vores opmærksomhed nu og i fremtiden.

adidas / februar 2020
Tags