Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?

Sidst Opdateret: 5/29/19

Leveringer tager ikke altid den samme tid; det afhænger af hvad du har bestilt. Under udsalgsperioder og kampagner kan leveringen tage lidt længere tid, end du er vant til.

LeveringsmådeLeveringsomkostningerLeveringstid
Modtag din ordre fra DPD + PostNord på en specifik adresse49 DKK*2 - 3 hverdage
Afhent din ordre i en adidas-butik med Click & Collect  Gratis3 - 4 hverdage
Modtag din ordre af UPS Express på en specifik adresse109,99 DKK** 1 arbejdsdag**
*Forsendelse er gratis for ordrer på mere end 500 DKK. adidas.dk kan kun levere i Danmark.

**1 arbejdsdag, hvis du bestiller før 16:30. På baggrund af et begrænset antal ekspresleveringer per dag, kan det forekomme, at leveringsmuligheden midlertidigt ikke fremgår på wesiden. Dette er for at sikre, at alle bestilte ekspresleveringer altid bliver leveret til tiden. Vi beklager for enhver ulejlighed, det måtte forårsage.

Officielle helligdage & Lager lukket
Ordrer aflagt på eller 1 dag før en officiel helligdag kan have længere leveringstid. Derfor bør du forvente ekstra leveringstid, hvis du aflægger din ordre på en af følgende datoer: 01.01.2019, 18.04.2019, 19.04.2019, 20.04.2019, 30.05.2019, 05.06.2019, 10.06.2019, 26.10.2019, 25.12.2019, 26.12.2019.

Leveringsregler og -begrænsninger

  • Ordrer afsendes kun på arbejdsdage. Arbejdsdage er mandag til fredag eksklusiv nationale helligdage i Danmark og Tyskland.
  • Alle leveringer skal ske med kvittering for modtagelsen.
  • Vi kan ikke levere til postbokse.
  • Da det kan være svært at nå ud til visse fjernt beliggende områder, forbeholder vi os retten til at annullere din ordre og pålægge yderligere betingelser af sådanne ordrer (f.eks. krav om minimums ordreværdi). Du vil modtage besked i tilfælde af annullering eller i tilfælde af problemer med behandlingen af din ordre, så snart vi bliver opmærksomme på problemet.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00