Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?

Sidst Opdateret: 12/27/19

Vores standardlevering er gratis for ordrer over 500 DKK!

 

Vores standardlevering tager 2 -3 arbejdsdage og kan sendes til dit hjem eller en adidas-butik. Det kan tage ekstra tid for customisede produkter.

 

Få mere info herunder:

Leveringsmåde

Leveringsomkostninger

Leveringstid

Modtag din ordre fra DPD + PostNord på en specifik adresse

49 DKK (Gratis levering på ordrer over 500 DKK)

2 - 3 hverdage

Afhent din ordre i en adidas-butik med Click & Collect  

Gratis

3 - 4 hverdage

Modtag din ordre af UPS Express på en specifik adresse

109,99 DKK

1 arbejdsdag*

 
*1 arbejdsdag, hvis du bestiller før 16:30. På baggrund af et begrænset antal ekspresleveringer per dag, kan det forekomme, at leveringsmuligheden midlertidigt ikke fremgår på wesiden. Dette er for at sikre, at alle bestilte ekspresleveringer altid bliver leveret til tiden. Vi beklager for enhver ulejlighed, det måtte forårsage.

Officielle helligdage & Lager lukket
Ordrer aflagt på eller 1 dag før en officiel helligdag kan have længere leveringstid. Derfor bør du forvente ekstra leveringstid, hvis du aflægger din ordre på en af følgende datoer: 01.01.2019, 18.04.2019, 19.04.2019, 20.04.2019, 30.05.2019, 05.06.2019, 10.06.2019, 26.10.2019, 25.12.2019, 26.12.2019.

Leveringsregler og -begrænsninger

·        adidas.dk kan kun levere i Danmark.

·        Ordrer afsendes kun på arbejdsdage. Arbejdsdage er mandag til fredag eksklusiv nationale helligdage i Danmark og Tyskland.

·        Leveringer tager ikke altid den samme tid; det afhænger af hvad du har bestilt. Under udsalgsperioder og kampagner kan leveringen tage lidt længere tid, end du er vant til.

·        Alle leveringer skal ske med kvittering for modtagelsen.

·        Vi kan ikke levere til postbokse.

·        Da det kan være svært at nå ud til visse fjernt beliggende områder, forbeholder vi os retten til at annullere din ordre og pålægge yderligere betingelser af sådanne ordrer (f.eks. krav om minimums ordreværdi). Du vil modtage besked i tilfælde af annullering eller i tilfælde af problemer med behandlingen af din ordre, så snart vi bliver opmærksomme på problemet.

 

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00