Hvordan returnerer jeg mine produkter?

Sidst Opdateret: 12/7/20

Der findes forskellige returmetoder, afhængig af hvor du har købt dit produkt. Varer, der er købt i adidas online shop kan kun returneres til os med post via DPD / PostNord. Varer, der er købt i en adidas butik, kan kun returneres i butikken.

Forkert størrelse? I stedet for at returnere produktet, kan du bytte det til en anden størrelse helt gratis. Find mere information på vores hjælpeside om ombytning .

Varer købt i adidas online shop
Du kan returnere din onlineordre inden for 100 dage (eller 14 dage* for hype-produkter som Yeezy) efter modtagelse af din ordre uden en begrundelse.  Hvis du har modtaget en ordre i flere pakker, starter de 100 dages returnperiode den dag, du modtog den sidste pakke.

Vær opmærksom på, at du ikke vil blive opkrævet for fragtomkostninger til din returnering, hvis du anvender det samme fragtfirma, der leverede varen, og du følger vores returanvisninger nedenunder.

Returnering med DPD / PostNord:

  1. Gå ind på adidas.dk/returneringer, fortæl os hvilket produkt eller produkter, du vil returnere og hvorfor. Bekræft din returnering.
  2. Pak produkterne ned igen, brug den vedlagte returneringslabel fra pakken og put det over det gamle forsendelsesmærkat.
  3. Aflever pakken til afleveringsstedet nærmest dig: lokale PostNord indleveringssted.
Hvis du har mistet returneringsmærket, så kan du få et emailet til dig, efter du har fuldført 1. trin af denne guide. 


Hvad er returpolitikken for ansigtsklæderne?
Hvis maskens emballage ikke er brudt, kan den returneres som normalt. Se vores generelle returneringspolitik under "Hvad er betingelserne for returnering? " og "Hvordan returnerer jeg mine produkter? ".

Hvis produktets emballage er brudt, kan det ikke returneres, refunderes eller byttes på grund af helbredsårsager, medmindre der er tale om produktionsfejl.


Varer købt i en adidas butik
Hvis du ønsker at returnere produkter, som er købt i en adidas butik, er det bedst at returnere din(e) uønskede vare(r) i samme butik, som du købte dem i. Medbring venligst din kvittering, og vær sikker på at returnere varen inden for 100 dage (eller 14 dage* for hype-produkter som Yeezy) efter købet. Bemærk venligst, at vi i øjeblikket ikke modtager returneringer i vores butikker af varer, som er købt via vores online shop. 

Returpolitik
Du kan læse om regler og restriktioner i vores returpolitik .

Varer købt hos en autoriseret adidas forhandler
Hvis du har købt produkter hos en af vores autoriserede forhandlere, bedes du kontakte dem, da de har deres egen returpolitik. Det er ikke muligt at returnere varer i en adidas butik, hvis du har købt dem i en af vores partneres butikker.

Produkter reserveret via Click & Collect kan afhentes i en adidas butik
Click & Collect-reservationer foretages online og afhentes og betales derefter i en butik. Hvis du ønsker at returnere en Click & Collect-order, kan du læse hvordan i returneringsinstruktionerne for Click & Collect. 

Klarna: Hvordan returnerer jeg med Klarna?
Hvis du har valgt Klarna som betalingsmetode og vælger at returnere en eller flere varer, skal du gå ind på Klarnas portal for at oplyse dem om din returnering, hvormed din betalingsfrist sættes på hold. 

Har du flere spørgsmål? Læs mere under Hjælp til returnering og refundering med Klarna
 

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00