Hvordan returnerer jeg min ordre til en adidas butik?

Sidst Opdateret: 5/29/19

Hvis du har købt dit produkt i en fysisk butik, så er det vigtigt at vide, om du har købt dit produkt i vores adidas-shop eller i hos en af vores officielle forhandlere. For selvom forhandlerne sælger vores produkter, så har de deres egen returneringspolitik. Find ud af, hvilken type butik, du har købt dit produkt i ved at tjekke din kvittering. Hvis du mod forventning ikke kan se det på kvitteringen, så kan du kontakte vores kundeservice.

Hvordan returnerer jeg et produkt, jeg købte fra en officiel adidas-butik?

  1. Tag produktet med ind i butikken op til 30 dage (eller 14 dage for hype-produkter som Yeezy) efter, du har købt den. Vi modtager glad og gerne returneringer af vores produkter til vores butikker undtagen for svømmetøj, undertøj, kosmetik, skoplejeprodukter og customisede produkter.

  2. Husk at tage al den originale indpakning og tilbehør med. Vi beder dig også om, at produktet er den tilstand, du købte det i. Altså med alle tags og prismærker, der var ved købet.

  3. Tag den originale kvittering med. Hvis du har mistet kvitteringen, så kan du også tage dit kreditkort eller et kontoudtog med som bevis, så vi kan prøve at tilbageføre pengene. 

Hvordan returnerer jeg et produkt, jeg købte fra en officiel adidas-forhandler?
Vores forhandlere har deres egen returneringspolitik. Du skal derfor kontakte dem vedr. returneringer af produkter købt i deres butikker.
 
Kan jeg returnere min online-ordre i en adidas-butik?
Vi modtager på nuværende tidspunkt ikke returneringer af produkter fra online-storen.
 
Kan jeg returnere min butikskøbte ordre online?
Nej.
 
Kan jeg returnere mit butikskøbte produkt i en anden “adidas”-butik?
Hvis du har købt et produkt i vores “adidas”-butik, så kan du kun returnere produktet dér eller i en anden “adidas”-butik inden for landets grænser. Dette gælder ikke officielle forhandlere.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00