Hvordan beder jeg om en erstatningskupon?

Sidst Opdateret: 5/29/19

Du kan bede om en erstatningskupon, hvis:

  • du returnerede din ordre (delvist) og havde brugt en kupon. Hvis dette er tilfældet, skal du returnere varen inden du beder om en erstatningskupon.
  • din rabatkupon ikke virker. Hvis dette er tilfældet, skal du følge den normale proces for brug af kuponer, og hvad man gør, når de ikke virker, inden du beder om en erstatningskupon.
  • din kupon ikke giver den rigtige rabat på din ordre.
  • ordren, hvor du (delvist) brugte en kupon, blev annulleret, eller du selv annullerede den.

Hvis hele din ordre blev annulleret, eller du annullerede den selv, vil din rabatkode genaktiveres efter 24 timer.

Kontakt os venligst, hvis et af ovenstående er tilfældet.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00