Hvad kan jeg gøre hvis jeg er bekymret for, om jeg har købt en falsk vare?

Sidst Opdateret: 7/23/19
Forfalskede produkter findes i hele verden. Hvis gerne vil have os til at bekræfte, om du har købt et forfalsket produkt, for derved at kunne få refunderet produktet hos forhandleren, hvor du købte forfalskningen, kan du informere os om hvor og fra hvem (med navn og adresser), du har købt produktet. Du bør inkludere følgende:
 
  • billeder af varen (inklusiv alle etiketter som kom med varen).
  • billeder af indpakningen.
  • en kopi af din kvittering.
  • anden dokumentation som du evt. modtog sammen med varen.
  • hjemmesiden hvis du købte varen online.

Da falske varer ikke kommer fra os, beder vi om din forståelse for at vi ikke kan tage imod dem, bytte eller give pengene igen.
 
Vi kan ikke oplyse om udfaldet af nogen handlinger, vi evt. må træffe.
 
Hvis du vælger at klage over sælgeren af varen, samarbejder vi med eventuelle forespørgsler fra myndigheder vedrørende ægtheden af varen.
 
For fremtiden anbefaler vi at du køber din vare fra vores Online Shop, en af vores officielle butikker eller en autoriseret forhandler.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00