Hvad gør jeg, hvis min rabatkode ikke virker?

Sidst Opdateret: 5/29/19
Når du prøver at bruge en rabatkode, kan det nogle gange ske, at du får vist en besked om, at den enten er udløbet eller ikke kan genkendes. Hvis den er udløbet, kan du ikke længere bruge den. Hvis den ikke kan genkendes, kan du følge disse trin for at løse problemet.

Først skal du sørge for, at du bruger rabatkuponen korrekt. Læs vilkårene og betingelserne, som kan findes nederst i E-mailen. Visse produkter er ekskluderet fra rabatter og tilbud, så tjek at dine valgte produkter ikke falder under den kategori, når du skal bruge din voucher.
 
Hvis ingen af ovenstående er tilfældet, skal du sørge for, at du har indtastet rabatkoden, præcis som den står.  Det er nemt at skrive forkert, hvis man indtaster koden manuelt. Nogle af de mest almindelige fejl er:
  • Mellemrum, forkerte tegn og/eller stavefejl. 
  • Forskel på små og store bogstaver. Kontrollér, at 'Caps Lock'-knappen ikke er aktiveret, og brug store bogstaver, hvor dette er påkrævet.
  • Kontrollér, at du ikke blander tallene 0/1 sammen med bogstaverne O/I.
Hvis du er sikker på, at din rabatkupon gælder for din ordre, men den stadig ikke virker, er du velkommen til at kontakte os.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00