Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min pakke?

Sidst Opdateret: 5/29/19
Vil du vide, hvad den aktuelle leveringsstatus for din ordre er? Du kan let spore leveringsstatus på din ordre.

Vi forsøger altid at levere din ordre inden for vores standardleveringstider, men nogen gange kan uforudsete ting skabe forsinkelser.

Hvis du ikke har modtaget din pakke inden for vores standardleveringstider, skal du gøre følgende.

Løsning
 
  1. Kontrollér leveringstiderne for den varetype, du har bestilt. Hvis din ordre indeholder personlige varer, vil leveringen tage 1 - 2 arbejdsdage mere. 
  2. Du kan følge din ordrestatus for din online ordre via ordresporingen.

  3. Kontrollér ordrens leveringsstatus i tabellen nedenfor. Den forklarer hvert trin i en levering, og hvad du kan gøre ved hvert trin.
 
LeveringsstatusLøsning
Ordren has status ‘Annulleret’.Din ordre kan være blevet annulleret af forskellige grunde. Du vil modtage en e-mail, som forklarer, hvorfor din ordre blev annulleret.
Ordren sidder fast ved ‘Ordre modtaget’.Måske er den vare, du har bestilt, udsolgt. Kontakt os venligst. Hvis varen er udsolgt, bliver bestillingen annulleret.
Ordren har status ‘Ordre afsendt’. Sporingskoden sidder fast på status ‘Ude til levering’ eller en status inden.Din ordre har forladt vores lager og håndteres nu af kuréren. Kontakt os venligst
Ordren har status ‘Ordre afsendt’. Sporingskoden har status ‘Leveret’, men pakken er ikke blevet leveret.Kontakt os venligst. Måske skal vi bede om bevis på levering.
Jeg har ikke modtaget min pakke, men sporingskoden på kurérens hjemmeside er ‘Leveret’.Kontakt os venligst. Måske skal vi bede om bevis på levering.
Jeg har modtaget en pakke, men det hele er ikke med.Det er muligt, at dine varer er blevet sendt i separate pakker. Kontakt os, hvis du ikke modtager flere pakker.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00