Hvad gør I for at bedre min datasikkerhed?

Sidst Opdateret: 5/29/19
Vi er dedikeret til at sikre og beskytte dine data.
Vores mål er derfor at tilbyde komplet gennemsigtighed, når det kommer til brugen af din data. Vil du:
  • Se/downloade dine personlige data?
  • Rette dine personlige oplysninger?
  • Ændre dine e-mail-præferencer?
  • Slette din profil?
Det kan alt sammen gøres ved at logge ind på vores hjemmeside og gå ind på ”Min konto”. Friheden til at gøre alt det selv er hurtigere og lettere end at skulle ringe til kundeservice.
Vi vil også gerne forsikre dig om, at vi kun bruger din data til at forbedre vores produkter og tjenester. Sådan her bruger vi din data:
  • Til at kunne behandle din ordre, vise din købshistorik og hjælpe dig med at se og rette din adidas-kontos oplysninger;
  • Til at holde dig opdateret om vores seneste produkter og tilbud;
  • Til at forbedre din shopping-oplevelse ved at tilrettelægge indhold kommunikeret til dig, så det er relevant for dig og dine interesser;
  • Til kontinuerligt at forbedre vores produkter, tjenester og sider via dine anmeldelser;
  • Til at give dig den rette kundeservice;
Du kan se mere om vores privatlivs-initiativ under vores Privatlivspolitik.
Hvis du har flere spørgsmål, så står vores Privatlivs-team klar til at besvare dem på DataProtection@adidas-group.com.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00