Hvad er garantien på min(e) vare(r)?

Sidst Opdateret: 5/29/19

Ethvert adidas-produkt, der er købt eller produceret i løbet af de to sidste år, kan autoriseres til returnering. En kopi af din originale kvittering eller udspecificeret købsbevis er også påkrævet.

Hvis du vil indgive et garantikrav, kontakt os så venligst med billeder, der tydeligt viser defekten og/eller fejlen, samt produktnummeret (nummeret er alfanumerisk eller numerisk på 6 cifre, der kan forefindes på produktmærket), og selve produktet. I tilfælde af, at dit produkt kræver en fysisk inspektion, vil adidas give dig en returlabel.

Hvis du vil returnere et produkt, som du købte i en af vores egne butikker på grund af en kvalitetsfejl, skal du returnere den til en af vores butikker i samme land. Butikspersonalet vil undersøge skaden.

Bemærk venligst, at vi ikke kompenserer for produkter som er skadet af andre årsager; inklusiv forsømmelse, forkert brug eller almindeligt slid. Vi kan ikke kompensere hvis varen er købt fra et andet sted end vores online shop eller en af vores officielle butikker.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00