Hvad er betingelserne for at returnere mit(/-ne) vare(r)?

Sidst Opdateret: 5/29/19

Dette afhænger af, hvor dine produkter blev købt, og hvilken type produkter, de er. 

Returneringer og fortrydelsesret for varer købt i adidas Online shop 
Den letteste og vores foretrukne måde at håndtere tilbagebetalinger og gratis returneringer af produkter på samme tid er at følge instruktionerne for returnering af produkter. Dog har du ret til at bruge din fortrydelsesret for køb ved at indsende en præcis begrundelse for at trække din købsaftale tilbage. For flere detaljer bedes du læse klausul 2.13 og frem i vores Vilkår & Betingelser.

Du kan returnere din onlineordre inden for 30 dage (eller 14 dage* for hype-produkter som YEEZY) efter modtagelse af din ordre uden en begrundelse. Hvis du har modtaget en ordre i flere pakker, starter de 30 dages returperiode den dag, du modtog den sidste pakke. For at kunne give dig fuld refundering, skal dine varer returneres i egnet forpakning. Varerne må ikke være brugt mere, end vi kan forvente af dig for at opretholde deres stand, karakteristik og brugsfunktion. Varer købt i adidas online shop kan ikke returneres eller byttes i en adidas-butik. 

*Bemærk venligst, at der for hype-produkter, som YEEZY, gælder 14 dages returret fra leveringsdatoen. Når du bestiller, gør vi dig opmærksom på, at der er 14 dages returret for disse hype-produkter.

Bedes du venligst imødekomme følgende forhold:

  • Produktet er i sin originale stand og emballage.
  • Tøj med originale prismærker vedhæftet.
  • Accessories med alle dele af deres originale emballage.
  • Sko er i den originale skoæske.


Vær opmærksom på, at du ikke har fortrydelsesret med customised og personligt tilpassede varer, da de laves kun til dig. Disse varer kan ikke returneres, medmindre de har en produktionsfejl. 

Varer købt i en adidas butik
Vi tager med glæde imod returneringer af adidas-produkter fra vores butikker med undtagelse af badetøj, undertøj, toiletartikler, kosmetik, behandlingsprodukter til sko og customiserede produkter (customiserede produkter er personligt designet, og vi kan derfor ikke tage imod dem, medmindre returneringen skyldes en produktionsfejl).

Vi tilbyder kun returnering af varer, der er i deres originale, ubrugte tilstand. Alt tøj skal returneres med de originale mærkater fastgjort, returnering af tilbehør kræver samtlige dele af den originale indpakning og returnering af fodtøj skal ske i den originale skotøjsæske. Vi accepterer returneringer inden for 30 dage (eller 14 dage for hype-produkter som YEEZY) efter købet. Det er i øjeblikket ikke muligt at returnere produkter, som er købt gennem vores online shop.

Varer købt hos en autoriseret adidas-forhandler
Forespørgsler om refunderinger for varer købt hos andre forhandlere end officielle adidas-forhandlere accepteres ikke og godkendes ikke. Hvis du har købt produkter hos vores officielle forhandlere, bedes du kontakte butikken, da de har deres egen returpolitik.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00