Fragt

adidas tillægger almindelige fragtomkostninger pr. leveringsadresse. De almindelige fragtrater svarer til leveringsmåden. Rater (inkl. moms) er følgende:

 

  • Standard fragt – 49 DKK

Under udsalg og ved særtilbud kan levering og returneringsprocedurer tage lidt længere tid end, hvad du er vant til.

www.adidas.dk leverer kun til fastlandet Danmark.

Fragtmåder

Hver fragtmåde har egne restriktioner og afgifter, der gælder for din ordre.

Ved kassen bliver du bedt om at vælge fragtmåde for dine produkter. Dine fulde fragtomkostninger vises automatisk ved kassen før afslutningen af din ordre.

Leveringstid

Leveringstiden afhænger af, hvad du køber.

Standard levering 3 - 5 arbejdsdage

mi adidas levering 4 – 6 uger

Personalisering: + 2 dage  Tilføjelse af navn, nummer logo eller flag til dit produkt, tager omkring 1-2 dage – Så hvis tilføjer et personaliseret produkt til indkøbskurven, vil leveringstiden blive 1-2 dage længere end hvad du er vant til.

Under kampagner og udsalgs perioder kan leveringstiden blive en smule forsinket end hvad du er vant til. Når du bestiller mere end et produkt, kan din ordre blive sendt i flere pakker over forskellige dage.

Fragtregler og bestemmelser

  • Ordrer fragtes kun på almindelige arbejdsdage. Arbejdsdage er mandag til fredag- Lørdag ingen fragt-,eksklusive officielle helligdage i Danmark og Tyskland.
  • Vi leverer ikke til postbokse
  • Alle leveringer skal underskrives ved modtagelse
  • Ring venligst til vores kundeservice på 80 - 250 076* gratis telefon) (international toldfrit), hvis du har spørgsmål.
  • Grundet logistiske problemer med at levere til særligt afsidesliggende områder forbeholder vi os ret til at annullere din ordre og/eller underlægge en sådan ordre særlige vilkår og betingelser (herunder uden undtagelse at betinge sådanne ordrer af en minimal værdigrænse for produkter bestilt i en enkelt transaktion). Vores kundeservice vil informere dig om annullering og/eller disse særbetingelser så hurtigt som muligt, efter du har afgivet din ordre.

Sporing af din ordre

Du kan spore din ordre ved at gå til din Ordrehistorik under Min konto. Gå til ordreoplysningerne om den ordre, du vil spore, og klik på sporingsnummeret i "Detaljer"-kolonnen. Det fører dig til fragtfirmaets hjemmeside, hvor du kan finde de mest opdaterede, tilgængelige informationer.

 

Vær venligst opmærksom på, at du ikke kan spore din ordre på internettet, før fragtfirmaet opdaterer deres computer med dine sporingsinformationer. Det er derfor muligt, at sporingsinformationerne ikke er tilgængelige, når vi giver dig sporingslinket den første dag, efter du har afgivet ordren. Fragtfirmaet opdaterer dog deres informationer inden for to arbejdsdage, efter vi har givet dig sporingslinket, så hvis der ikke er tilgængelige informationer, bedes du venligst tjekke lidt senere.

 

Nogle ordrer leveres i flere pakker. Hver pakke vil have sit unikke sporingsnummer.

 

Muligheder for status er:

 

  • Modtaget

    Denne status betyder, at din ordre er modtaget af vores system, men at den ikke er blevet behandlet af vores management team. Du vil også modtage en e-mail som bekræftelse på, at vi har modtaget din ordre.

  • Overført

    Denne status betyder, at din ordre er blevet overført til lageret, og at dine varer udvælges og klargøres til fragt.

  • Ordre afsendt

    Denne status betyder, at din ordre er blevet sendt fra vores lager og nu enten er i fragtfirmaets varetægt eller allerede er blevet leveret af fragtfirmaet. Du kan klikke på fragtfirmaets sporingslink, som også findes i denne status, for at se hvor din pakke befinder sig i øjeblikket. Når din ordre forlader vores lager, vil du modtage en e-mail med ordrens sporingslink

  • Returneringer modtaget

    Dette er en supplerende status, som vises, hvis du har valgt at returnere (dele af) din pakke. Det indikerer, at dine returneringer er modtaget og accepteret. Du vil også modtage en e-mail, når dine returneringer er modtaget og accepteret.

  • Ordre afsluttet

    Denne status indikerer, når ordren ikke længere kan spores på fragtfirmaets hjemmeside, fordi ordren går for langt tilbage i tid.

Ordrehistorik

For at se tidligere afgivne ordrer skal du gå til Min Konto og vælge Ordrehistorik.

 

Du skal logge ind med dit brugernavn og kodeord. Hvis du ikke har en konto, kan du lære, hvordan du opretter én ved at klikke her.

*Gratisnummer ved opklad fra fastnet