Returnering

Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med din ordre, sikrer vores tilfredshedsgaranti, at du kan få pengene refunderet. Følg blot anvisningerne i dette kapitel.

Vores garanti til dig

Vores tilfredshedsgaranti er ubetinget. Hvis du oplever, at adidas-produkter, der er købt på vores hjemmeside, ikke lever op til dine forventninger (efter almindelig anvendelse), kan du returnere din ordre og få pengene refunderet.

 

Da vi ønsker, at du er 100% tilfreds, kan du returnere dine køb på adidas.co.dk inden for 100 dage. Der kan gælde særlige regler for returnering af tilpassede (mi adidas) produkter, se nedenfor. Følg venligst anvisningerne på din følgeseddel. Alle returpakker skal ledsages af returseddelen fra fragtfirmaet eller fra en anden form for sporbar forsendelse. Vi kan ikke holdes ansvarlige for fejladresserede eller tabte forsendelser.

Returneringspolitik

Du kan returnere dit adidaskøb inden 100 dage fra modtagelsen og få det fulde, betalte beløb tilbage. Hvis returneringen sker efter denne frist, eller hvis varen er brugt, beskadiget eller ikke i sin originale emballage, kan adidas ikke acceptere de returnerede varer og dermed ikke refundere pengene. Returnering af tøj accepteres kun, hvis det originale mærke ikke er fjernet.

Tilpassede produkter (inklusive mi adidas) er fremstillet præcist til dig. Det betyder, at vi ikke kan acceptere returneringer, bortset fra ved produktionsfejl. Hvis du har spørgsmål til defekte varereturneringer af tilpassede produkter (inklusive mi adidas), der er købt online på adidas.co.dk, kontakt os venligst på - 80 - 250 076* (gratisnummer) eller send en e-mail til vores kundeservice. For spørgsmål vedrørende tilpassede produkter (inklusive mi adidas), der er købt i én af vores fysiske butikker, ring da venligst til den butik, hvor du har købt dit tilpassede produkt. Telefonnummeret står på din kvittering.

Byttepolitik

adidas.co.dk bytter ikke produkter. Hvis du ønsker at bytte et produkt, er du nødt til at returnere dit køb og få pengene tilbage, hvorefter du kan afgive en ny ordre. Det er kun muligt at få pengene tilbage ved returnering, når returneringen sker i henhold til vores returneringspolitik.

Beskadigede eller defekte produkter

For adidas, quality is paramount. We thoroughly test all our products in real-life conditions to ensure they are fully capable of standing up to the uses for which they were designed. It is extremely rare for our products to be damaged or defective.

 

Kvalitet er altafgørende for adidas. Vi tester alle vores produkter grundigt, som de normalt bruges, for at sikre, at de fuldt ud lever op til det tilsigtede formål. Vores produkter er sjældent beskadigede eller defekte. Returnerede produkter undersøges af adidas' kvalitetssikringsafdeling og refunderes, hvis skaden skyldes en produktionsfejl eller afvigelse fra fabriksspecifikationerne. Vi refunderer ethvert defekt produkt fuldt ud.

 

Hvis problemet skyldes andre årsager end materialernes kvalitet eller fremstillingsprocessen, returneres det originale produkt til dig. Vi refunderer ikke produkter, der er:

 

  • købt andetsteds end på adidas.co.dk
  • beskadigede som følge af fejlbehandling eller forsømmelighed (hvis de har været udsat for kemikalier, ætsende stoffer, åben ild, kraftig varme, skarpe genstande mv.)
  • beskadigede som følge af fejlbehandling eller anden anvendelse end den tilsigtede (brug af løbesko til banesport eller vandresko som arbejdssko mv.)

 

Vær venligst opmærksom på, at den forventede levetid for samtlige adidas-produkter afhænger af den person, der bruger produktet, anvendelsesforholdene og den måde produktet anvendes på. adidas-produkter, der er beskadiget ved almindelig brug, eller hvis rimelige levetid er udløbet, erstattes ikke.

 

Vores kundeservice kan hjælpe dig man-tors kl. 08-16:15, fre kl. 8:30-15:30. (Vi er ude at løbe ml. kl. 11-12:30.) Hold dig endelig ikke tilbage med at kontakte os for spørgsmål og kommentarer. Ring til os på 80 - 250 076* (gratisnummer) eller send en e-mail til os.

Returneringsanvisninger for ikke-tilpassede produkter.

Disse ordrer leveres med en returneringsseddel og mærkat. Følg venligst anvisningerne nedenunder ved returnering af produkter:

 

  • Sørg for, at du pakker hver vare i originalemballagen og for at vedlægge de originale og tilhørende mærker i tilfælde af beklædningsgenstande
  • Brug den medfølgende seddel til gratis returnering af pakken
  • Udfyld returneringsfeltet på din returneringsformular, og læg den i din pakke
  • Du kan bestille en gratis afhentning på UPS' hjemmeside. Aftaler kan også indgås via telefon: 35258080 (man-fre 8:00 – 20:00, lør 9:00 – 13:00).
  • Før du ringer til UPS, sørg for at have følgende informationer klar:
    • Dit kundenummer
    • Dit ordrenummer
    • Din leveringsadresse
    • Dit telefonnummer
    • Ønsket leveringsdato

 

Hvis du mister dine returneringsdokumenter, kontakt venligst kundeservice på at 80 - 250 076*  enså vi kan skaffe dig nogle nye.

Returneringsanvisninger for tilpassede produkter (inklusive mi adidas)

Da tilpassede produkter (inklusive mi adidas) er fremstillet til dig personligt, accepterer vi ikke returneringer, bortset fra ved produktionsfejl. Hvis dit produkt er defekt, kontakt os venligst for returneringsanvisninger på 80 - 250 076 (gratisnummer) eller send en e-mail til vores kundeservice.

Refunderinger

Leveringstiden for din returnering er uden for vores kontrol, men så snart vi har modtaget din returnering, behandler vi den hurtigst muligt. Vi skal derfor mindst bruge 14 dage til at modtage og behandle din returnering. Selvom adidas refunderer pengene inden for 2 dage efter behandling af din returnering, vil din bank eller dit pengeinstitut muligvis skulle bruge ekstra tid til at behandle din refundering og til at overføre pengene til din konto. Vi informerer dig via e-mail, så snart vi har modtaget og behandlet de returnerede produkter. Vi refunderer produktets/produkternes fulde værdi. Refundering sker med samme betalingsform som ved det oprindelige køb.